Saturday, March 21, 2009

jwb soalan final exam..=)

1.Anda rasa anda hot?
absolutely la..hot and spicy + hot-tempered..haha..

xde la..x hot lngsung..=)


2.Upload gambar kegemaran anda.



3. Kenapa anda suka gambar ini?

ska ati aku la..hehe

1. kwn2 yg sgt sporting..muah2
2. semua org muka innocent gla..xbleh blah
3. ntah xtau nape ska gmbr ni..sbb da bonbon n boiboi kot..haha
xla, sbb dya unik sket..da reflection cena n pjid skali..=)

4. Bila kali terakhir makan pizza?
dh lma dh..msa cuti mid sem dlu..mkn dgn mama n my siblings..
diorang 'pau' aku ckup2..

5. Lagu terakhir yang anda dengar?
hero-mariah carey..da someone call..unexpected..haha

6. Apa yang sedang anda buat selain daripada selesaikan tag ini?
laughing sorg2 kt PTAR (msti org igt aku gla) n dgr sape ntah nyanyi kt luar ni..haiyoo 'mrdu' btol suara dya..haha

7. Selain dari nama sendiri, anda suka dipanggil dengan panggilan aper?
kak long wlupn aku ank ke-4 ( farah yg pnggil)..mary ( my beloved classmates )..Datin seri diraja (mmpi je la)..haha

8. Tag lagi 6 orang dengan hati terbuka tanpa rasa kekesalan sila lakukan kalau taknak kena denda mandatori.
nak tag sape?suma org dh kna..ni aku x tag pn tp klu nk jwb 2, bleh je..
ni la kwn2 ksygn aku..muah2

1. bonnie

2. boi/jaja

3. lin

4. reen

5. cena

6. Alyaa

6+1. suma kwn2 aku yg len.


9. Saper no. 1- kepada anda?
xyah tnya la..mls nk jwb..haha..dya ni org yg plg ska gduh dgn aku..( ko igt ko cantek??lmbt lg..)..haha..slalu kna mrh dgn aku..sian gak tp pdn muka dya..haha..tp at the same time, dya byk tlg aku..thnx a lot..
slain 2, dya PA aku,advisor, teman gossip, maid aku tp x prnah mntk gaji..hehe
dat’s y aku syg dya ni..haha..psni aku kna cri org bru utk gduh
..

10. Orang no 3 - ada hubungan dengan sesiapa?
hmm.. dgn sapa ek?xtau la..

11. Kata sesuatu berkenaan dengan orang no. 5 ?
wanna be my husband?msti dya jwb 'mak straight nyah'..haha

12. Bagaimana pulak dengan orang nombor 4 ?
skar diungkpkn dgn kta2..

13. Siapakah orang no. 2 ?
manusia..haha..bdk2 ni bg aku mnja sket..kiyut..

14.no 6 ape cerite?
kwn bek aku since skola mnengah..dh kwen n da ank 8..
tp ank kucing je la..haha

No comments: